در گرفتگی عروق مغزی سن۸۳ عملکرد آسپرین بهتر است یا پلاویکس؟ ❓پرسش شما: در گرفتگی عروق مغزی سن۸۳ عملکرد آسپرین بهتر است یا پلاویکس؟ 💠پاسخ تبسم: با درود پلاویکس در مطالعات تاثیر مختصرا بیشتری نسبت به آسپیرین نشان داده است. دکتر روزبه کاظمی سوال خود را مطرح کنید 0 من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز در حال حاضر هیچ پرسشی ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید. , 0 | 1263 | شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 12345