مجله پزشکی و سلامت کلینیک تبسم

سوالات سکته مغزی با پاسخ دکتر روزبه کاظمی

 

کلینیک تبسم، برگزیده نشست تخصصی «مدیران مؤثر در چشم انداز اقتصاد ایران» شد


تماس با کلینیک تبسم جهت مشاوره سکته مغزی و رزرو نوبت

  • شماره تلفن:   ۶۶۵۶۴۶۷۴   |   ۶۶۴۳۶۲۹۱
  • ارسال درخواست ویزیت و مشاوره آنلاین سکته مغزی از طریق واتسپ : 09355354332
  • زمان پاسخگویی: ساعت ۹ الی ۲۱
کلینیک تبسم، برگزیده نشست تخصصی «مدیران مؤثر در چشم انداز اقتصاد ایران» شد.
در اولین همایش «یکصد مدیر برتر و ماندگار در چشم انداز اقتصاد ایران» که در تاریخ 29 بهمن 1394 برگزار گردید، کلینیک تبسم به مدیریت جناب آقای دکتر روزبه کاظمی، به عنوان برگزیده مراکز برتر درمانی غیر دولتی در سال 1394معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
ضمن تبریک به شما بیماران، همکاران و کاربران گرامی و تشکر صمیمانه بابت همکاری و حمایت همیشگی، امیدواریم خدمات کلینیک تبسم مورد رضایت شما عزیزان واقع گردد و ما نیز با تلاش مضاعف، بتوانیم امکانات و خدمات شایسته تری را بیش از پیش ارائه نماییم.
متن تقدیرنامه اهدایی به شرح زیر می باشد:
جناب آقای دکتر روزبه کاظمی
مؤسس و مدیریت مرکز تخصصی توانبخشی سکته مغزی تبسم
بی شک دستیابی به آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق بخش بزرگی از اهداف افق چشم انداز 20 ساله توسعه کشور، مرهون تلاش سرمایه های انسانی توانمند، بصیر و آگاه در عرصه های ملی و جهانی است. اکنون در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "دولت، ملت، همدلی و همزبانی" مزین است، به پاس قدردانی از فعالیت شایسته و ستودنی شما در تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز به پاس حضور شما در اولین همایش «یکصد مدیر برتر و ماندگار در چشم انداز اقتصاد ایران» که در تاریخ 29 بهمن 1394 برگزار گردید، از جنابعالی به عنوان یک مدیر مؤثر و چهره ماندگار تقدیر می شود. امید که حضرتعالی و همکاران گرامی در اعتلای نام میهن عزیزمان ایران اسلامی و توفیق خدمت در نیل به اهداف والای کشور موفق تر از گذشته باشید.

 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.