پاسخ پرسش های متداول درباره سکته مغزی

سوالات سکته مغزی با پاسخ دکتر روزبه کاظمی

 

درمان بیماران خارج از کشور

پرسش کاربر:
سلام آقای دکتر. از شرکت گردشگری سلامت سلام خدمت شما تماس میگیرم. بیماری عمانی داریم که نیازمند خدمات توانبخشی است. با خانم مددیان صحبت کردم که فرمودند مدارک رو از طریق تلگرام براتون ارسال کنم. مدارک رو در ادامه ارسال میکنم. اگه بررسی بفرمایید و طرحی برای بیمار ارایه کنید ممنون میشم. با تشکر.

پاسخ تبسم:
جناب یوسفیان
با درود
پیش از پرداختن به جزئیات لازم به ذکر است که کلینیک تبسم یک out patieint stroke rehab clinicاست و(کلینیک روزانه)و بیمار بستری نمیشود،بیماران از کشورهای همسایه معمولا اقامتگاهی فراهم نموده و سپس برای انجام برنامه های درمانی در حدود 3 ساعت در روز در کلینیک خواهند بود.در فرم ارسال شده پیش فرض یک بیمارستان است و نه یکDay rehab clinic.
با احترام
پرسش کاربر: بله. فرمی که خدمت شما ارسال شد، برای بیماران نیازمند جراحی طراحی شده است. ما برای خدمات دیگر مانند پیوند مو، فرمی متفاوت طراحی کرده ایم. برای خدمات توانبخشی، نیازمند مشاوره شما هستیم.
همچنین ما تمامی خدمات موردنیاز بیماران و از جمله اسکان را به صورت جداگانه تهیه میکنیم.
طبق بررسی که انجام داده ایم، فرصت مناسبی برای خدمات توانبخشی در برخی از کشورها، از جمله آسیای میانه وجود دارد. اگر زمانی را مشخص فرمایید تا حضوری صحبت کنیم ممنون میشوم.
در مورد این بیمار عمانی نیز، لطفا پیشنهاد درمانی خود را به هر صورتی که مناسب میدانیم، به اطلاعمان
برسانید.

پاسخ تبسم:
سلام، بیمار پس از معاینه اولیه،در صورتیکه امکان (درمانهای بیشتر) وجود داشته باشد،در هفته 4 الی 5 جلسه تحت برنامه قرار خواهد گرفت شامل درمان اختلال راه رفتن و تعادل، درمان  فاج دست(کار درمانی)و،اختلالات بلع و گفتار(در صورت لزوم)،و تح یک مغزrTMS?فرم فردا تکمیل خواهد شد.

سوال خود را مطرح کنید

0

در حال حاضر هیچ پرسشی ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.

,
0 | 1114 |

Article Rating
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

تماس با کلینیک تبسم جهت مشاوره سکته مغزی و رزرو نوبت

  • شماره تلفن:   ۶۶۵۶۴۶۷۴   |   ۶۶۴۳۶۲۹۱
  • ارسال درخواست ویزیت و مشاوره آنلاین سکته مغزی از طریق واتسپ : 09355354332
  • زمان پاسخگویی: ساعت ۹ الی ۲۱